BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 15, 2011

Assalamualaikum...

hi....terasa tiba2 arini nk letak pic2 lama tuk mengimbau kisah lama..zaman2 x boleh blah dulu...ihihiihih..tgok balik tersengih aku sowang2...(ngah sengih nih)...jom layan pic2 tok kadok aku yokkk....

hahahha...ha pic ni!! ms ni ktorg br abes lawan futsal ms lawan kat uitm.....kalah! tp sonok..pengalaman pertama tuh! tgok la pemain2 nyer...xder ciri2 langsung sebagai pemain futsal kan..kan..kan..ahaks! aku terselit ditengah2..tu saper nk hempok aku pakai botol tuh...siap ko kak manja!
pic yang ala2 aku malu2 hanjing ni ms ktorg pura2 rajin kemas tuk majlis apa..erkk...tolong remind kan aku plez...sangat2 lupa...aku...ucu poyo n angah yang mcm nk tembak saper ntah..huk..huk...

 ehhh...nampak pong mata aku yang cute nih...(seyes poyo!) masih berposing x hingat..kemas x jugak..ngeh3...
 eh...mcm pic tempat sama jerk cume itam putih jerk..hahah tol la tuh..masing berposing..mean kijee da bereh..x cayer haa.tgok la kusi da teratur kan..rajin x..rajin kan...=)
 cun nyer...anak saper nih...ihiihihiihihihiih....ni ms ni aku dapat kaki pergi tgok oiam ngan ucu tersayang..sayang ker...dapat tiket vip..cayalah...ms ni ayu n shila perform...tanks ucu..muakx!
 sedia berkhidmat untuk puteri UMNO!! Yeah!!! pagi2 da bagun ktorg kna bertugas kat barong jaga tmpat mengundi..seyes pengalaman baru tuk aku tgok gelagat pembangkang yang poyo tahap cipan...hidup BN!
 Ceh x cam yer yer lak muka ucu kan..control per la tuh...mcm gud2 jerk an...ni ms ni ader majlis makan2 tul x ucu sempena puteri UMNO...kak suzi ajak kiter kan..jumpa Dato Noraini...best!
 haish aku ni mcm budak terencat jerk kan...ucu posing maut...hahahha...ni makna nyer x sabo nk gi makan..tp transport x sampai2 lg..geram...
 hiioihiihi..naper la asyik aku ngan ucu jerk..kang kata ader skandal lak..da pic ngan ucu jerk aku jumpa so aku upload la..sowi ea kawan2 yang len..t aku upload lg yang baik2 nyer...

t aku upload lagi..tunggu....

0 comments: