BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 1, 2011

~SeNyUm~

Assalammualaikum......
what up? 1stly thank tuk adek kesayanganku Muzfirah Marha yang sudi tulun along dye ni creat kan blog yang tantek ni..tantek x? heheh...luf u yunk....arini jb sejuk jer n nyaman walaupun ader tempat2 yang dilanda banjir i hope mereka bersabar n redha ngan ujian yang Allah beri....aku bersyukur aku masih diberi nikmat yang sempurna oleh Nya....Alhamdullillah.....arini rumah aku penuh ngan family aku...kakak aku blik jb sempena Chinese New Year nih....Gamat la jd nyer...Today My Fiance tersayang Rashid Salleh balik jb...hurm lama x jumpa dye...miss So much..hOpe semua baik2 jerk...Im fEel fResh This moRning....i LuF ThIs SiTuAtIon....Luv iT~ Im ExciTed i dUn nOw wHy...bTw...Thank Allah To give me the Happinest.....hoPefuLly fOrEvEr n EvEr....Mistake yang aku da wat aKu berharap Aku x mengulanginya....Moga aku jd insan yang Lebih better n better...Wish me Dear...
Wassalam.........

0 comments: